/nginx/o/2016/09/20/5864505t1hc838.jpg)
Aastaid oma toote arendamise, müügikanalite väljatöötamise ning tuntuse nimel kõvasti tööd teinud disainerid võtavad nende toodete jäljendajad kui ettevõtlusega paratamatult kaasas käivat nähtust.
Aastaid oma toote arendamise, müügikanalite väljatöötamise ning tuntuse nimel kõvasti tööd teinud disainerid võtavad nende toodete jäljendajad kui ettevõtlusega paratamatult kaasas käivat nähtust.
Viimase viie tegevusaasta jooksul oma ainulaadse helkurprossiga paljusid riigiasutusi, sealhulgas ka presidendi kantseleid varustanud Helki* disainer Joanna Elias on juba harjunud sellega, et nende tootele on nende aastate jooksul tekkinud igasuguseid jäljendajaid.
Nii ei pööranud ta esialgu erilist tähelepanu sellele, kui möödunud nädalavahetusel hakkasid sõbrad ja tuttavad helistama ja uurima, kas nad on tegutsema hakanud uue nime all.