Amsterdamis äsja lõppenud maailma meediatehnoloogia aasta suurimal üritusel IBC-l nähtu ennustab lähiaastateks ekraanidel nähtava kvaliteedi hüppelist tõusu ning vaatajate palju suuremat kaasamist sellesse, mis ja kuidas nende ette jõuab.
Tellijale
Tulevikus pole telereid enam vaja
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lõppkasutajate vaatenurgast on üldise mulje põhjal tuleviku märksõnad personaliseeritus ja kasutajaliides 2.0. Kõik muutub veel lihtsamaks ja õhemaks, teleripuldid saavad häälkäskluse funktsiooni, üks ja sama kasutajaliides katab kõik kasutajaseadmete ekraanid. Eriti tähtsaks saab just see, millist andmepagasit ehk meta-data’t ühe saatega nii teletootjaile kui ka kasutajaile ning seeläbi vaatajaile kaasa antakse.