Igaüks saab nüüd eestlaste loodud platvormi abil teha mobiilireklaame

Aivar Pau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Adcanvase tutvustamine Kultuurikatlas
Adcanvase tutvustamine Kultuurikatlas Foto: Nexd

Eesti tehnoloogia- ja produktsiooniettevõte Nexd lansseeris mobiilireklaamide iseteenindusplatvormi Adcanvas CMS, mis võimaldab sisuliselt igaühel luua ja hallata mobiilireklaame.

«Platvorm võimaldab igal brändil või agentuuril luua konto ning mõne minutiga luua staatilistest piltidest interaktiivseid mobiilireklaame. See muudab Adcanvase kättesaadavaks ja taskukohaseks igale mobiilis turundajale maailmas,» ütles Nexd’i tegevjuht Patrik Kupenko Postimehele.

Platvorm ise loodi küll juba mais 2015 ja seda asuti erinevatel turgudel müüma, kuid toimis teenuse põhimõttel - kui brändid ja agentuurid soovisid platvormil reklaame teha, pidi ettevõte need ise looma. Mobiilireklaame loodi sellistele suurtele brändidele nagu Adidas, H&M, Ikea ja Microsoft.

Tänu kõikide telefoni sensorite kasutamisele reklaamides, võimaldab analüütikamoodul mõõta ka reklaamide kaasavust (engagement), mis sisuliselt tähendab reklaamis tehtud interaktsioonide analüüsimise võimalust. See annab brändidele senisest paremad võimalused saada kampaania käigus tarbijalt tagasisidet.

Augustis ja septembris on platvormi kasutamine avatud testriikides: Eestis, Lätis ning veel mõne koostööpartneri juures Euroopas ja Lõuna-Ameerikas. Esimeste nädalate jooksul on Adcanvas CMS-i abil loodud ja serveeritud reklaame 15-le kliendile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles