Lisaks söögikohtade teenindajatele võib toidu- või riidepoe müüjagi sattuda silmitsi värvikate ja kummaliste klientidega.
Üleskutse müüjatele: jaga kogemusi veidratest klientidest
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Ostja hakkas kassalindile asju panema, igaüks neist oli eraldi pakendis, kuid hindu skaneerida ei tohtinud ma enne, kui ta oli kõik asjad lindile ladunud,» meenutas Rimi kassiir Olga ühte klienti. Siis andis ostja müüjale kummikindad ja alles seejärel võis hakata hindu skaneerima. «Naeratasin, panin kindad kätte ja tegin oma tööd. Ostja naeratas, tänas mõistmise eest ja lahkus,» rääkis naine.
Kui ka sinul on müüjana kogemusi kummaliste klientidega, anna sellest teada kommentaariumis, Tarbija Facebookis või meilitsi tarbija@postimees.ee.