Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Üleskutse müüjatele: jaga kogemusi veidratest klientidest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Foto: Teet Malsroos/Õhtuleht

Lisaks söögikohtade teenindajatele võib toidu- või riidepoe müüjagi sattuda silmitsi värvikate ja kummaliste klientidega.

«Ostja hakkas kassalindile asju panema, igaüks neist oli eraldi pakendis, kuid hindu skaneerida ei tohtinud ma enne, kui ta oli kõik asjad lindile ladunud,» meenutas Rimi kassiir Olga ühte klienti. Siis andis ostja müüjale kummikindad ja alles seejärel võis hakata hindu skaneerima. «Naeratasin, panin kindad kätte ja tegin oma tööd. Ostja naeratas, tänas mõistmise eest ja lahkus,» rääkis naine.

Kui ka sinul on müüjana kogemusi kummaliste klientidega, anna sellest teada kommentaariumis, Tarbija Facebookis või meilitsi tarbija@postimees.ee.

Tagasi üles