Päevatoimetaja:
Sander Silm

Soomlaste tehtud mäng Angry Birds saab reklaamiaega Super Bowlil

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Fotomeenutus eelmise aasat Super Bowlist Green Bay Packersi mängijad
Fotomeenutus eelmise aasat Super Bowlist Green Bay Packersi mängijad Foto: SCANPIX

Telereklaami kui žanri absoluutne tippüritus on sel pühapäeval toimuv USA ameerika jalgpalli profiliiga finaalmäng Super Bowl.

See, millised firmad ostavad mängu vaheajale reklaamiaega ja kui palju reklaamiaeg maksab, on alati elav arutlusteema meedia- ning turundusringkondades. Tänavu ulatub kalleima reklaamisekundi hind 73 000 euroni.

Sekundi hind mängu vaheaegadel, eel ja järel on ülikõrge ja seda sellepärast, et saate vaadatavus on absoluutne tipp jänkide teletööstuses, kui igal sekundil jälgib ülekannet 80 kuni 90 miljonit vaatajat.

Seega on Soome firmas Rovio tehtud telefonimängu Angry Birds (e. K vihased linnud) ainetel finaalmängu vaheajal esitatav reklaamiklipp suur uudis.

Nagu kirjutab soome marketingisait Marmai, on esitlusele tuleva reklaamklipi näol tegu märtsis esilinastuva mänguteemalise filmi promokampaaniga, millega tegeleb USA filmikompanii 20th Century Fox.

Selle filmi treilerit saab näha allpool

Teiste Superbowlile reklaamiaega ostnud firmadega saab tutvuda Ad Age koduleheküljel.

 

 

 

 

Tagasi üles