«Tänaseks laiendame kaubamärki ka eel- ja järelhooldustoodetega, mille väljatöötamisel arvestame olemasolevat kaubavalikut turul, vajaduspõhisust, toimet, kvaliteeti, unikaalsust ja kokkusobivust meie seniste toodetega,» räägib Jane. Inspiratsiooni uute ideede leidmisel on ammutatud rabast ja rabataimedest, aga ka klientide soovidest.
Turblissi turbamaskides on kasutusel ainult raviturvas. Eesti asub geograafiliselt väga huvitavas piirkonnas, kus looduslik kooslus ja ilmastikuolud on lasknud tekkida harukordselt kõrge humiinainete sisaldusega raviturba kihil.
Kosmeetiline turvas peab vastama teatud näitajatele – olulised on asukoht, sügavus, lagunemisaste, pH jpm. Kõige tähtsam on aga humiinainete sisaldus. Eestist on teadaolevalt leitud kõige kõrgema humiinainete sisaldusega turvas maailmas.
Just humiinained on need, mis noorendavad ja niisutavad nahka ning parandavad naharakkude tööd. Raviturvas aitab tõhusalt tänapäeval laialt vohavate nahamurede vastu, nagu näiteks akne ja psoriaas. Humiinaineid ei ole võimalik laboris järele teha ja seetõttu ongi kvaliteetsed raviturbatooted unikaalsed. Kokku on erinevaid tootetüüpe 12. Populaarseimad tooted on bioaktiivne näomask probleemsele nahale ja bioaktiivne rabatoonik. Aga ka luksuslikum kullasari võidab aina rohkem populaarsust. Turblissi tooteid müüakse Soomes, Taanis, Ühendkuningriigis ja Venemaal. Näidispartiid on saadetud ka Koreasse ja Hiina. Kokku moodustab eksport toodangust umbes 15 protsenti.
Kosmeetikatootja LUMI sai alguse isiklikust vajadusest ning arenes teadusel põhinevaks looduslikuks nahahooldusbrändiks. Kuna firma tegevjuhi ja ühe looja Helen Hirve tütrel oli atoopiline dermatiit, hakkas ta uurima, kuidas probleemile leevendust leida. Nii jõudis ta külmpressitud kanepiseemneõlini. Helen pakkus uue nahahooldusbrändi idee välja Märt Miljanile, kes hakkaks kujundama brändi nägu ja olemust. Märdi vanaisa tegeles tööstusliku kanepi uurimise ja arendamisega, tänu millele oli Märt kursis kanepitaime mitmekülgsete omaduste ja väärtuslikkusega. Täna on rollide jaotus ettevõttes sama: Märt vastutab toodete presentatsiooni ja kuvandi eest, mida klient näeb riiulil, Helen vastutab pudeli sisu eest ning tegeleb firma igapäevase juhtimisega. Muidugi sünnivad otsused ikka koostöös ja ettevõtte kõik töötajad on tihedalt protsessi haaratud.