Kui leiad kodupoe riiulilt reklaamtoote, mis ärgitab kasutama hoopis konkureeriva firma kliendikaarti, siis on tegu poodi varustanud müügimehe jämeda eksimusega. Seekord aga lõppes see prohmakas ootamatu tulemusega.
Müügimehe eksimus lõppes ootamatu tulemusega (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Algselt ainult Rimi poodidesse mõeldud kampaaniatooted sattusid inimliku eksituse tõttu hoopis Selveri riiulitele.
Kampaania lubas, et ostes Rimi kliendikaardiga kaks ükskõik millist Rama toodet, saab infoletist tasuta einekarbi, kuid ekslikult ilutses see hoopis Selveri võiletis.
«Kuna visuaalselt olid reklaammaterjalid väga sarnased, siis inimliku eksimuse tõttu sattusid ühte Selveri kauplusesse Rimi tekstiga reklaammaterjalid,» selgitab kampaaniaga tegelenud Baltic Promotionsi müügijuht Ain Kaljumäe.
Samuti oli Narva Maximasse sattunud maiustuste kampaania, mis juhatas Rimi kliendikaarti kasutama, kuigi Maximas on kasutusel Aitäh kaart.
Suure edu tulemusel laienes hiljem kampaania ka Selverisse ja Maximasse.