Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tasub teada: miks burgerireklaam tegelikkusega ei ühti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Burgerireklaam võib välja näha ahvatlev, kuid söögikohas burgerikarpi avades ei vaata enamasti vastu samasugune toit nagu reklaamitud.
Burgerireklaam võib välja näha ahvatlev, kuid söögikohas burgerikarpi avades ei vaata enamasti vastu samasugune toit nagu reklaamitud. Foto: SCANPIX

Burgeri reklaampildi või -video taga on tegelikult terve teadus ning seepärast sageli ei ühtigi ahvatlev reklaam ning põhjapanev tegelikkus.

Burgerireklaam valmib enamasti kõrgekvaliteedilise videokaamera abil ning iga detail videos või pildis on hoolikalt läbi mõeldud, vahendab Business Insider.

Burger pole konkreetselt video jaoks valmistatud, vaid selle kummipaelaga kinnihoitud koostisosad päästetakse võtte jaoks valla ning ideaalne burger valmib koostisosade «kokku langedes».

Kaamera jällegi tabab perfektse pildi, mil burger näeb kukkumise hetkel välja ideaalse vormiga ning mitte lapik nagu söögikohast ostetav burger. Kogu filmimise protsesse võtab aega vaid sekundeid.

Vaata lähemalt videost, kuidas valmib burgerireklaam.

Tagasi üles