Päevatoimetaja:
Sander Silm

Järjekordses linnas suleti panganõustaja teenus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eleen Laasner
Copy
Jaanuarist saati ei käi Lihulas pangabussi ja 1. septembrist nõustajat.
Jaanuarist saati ei käi Lihulas pangabussi ja 1. septembrist nõustajat. Foto: Meelis Meilbaum

Swedbank lõpetas Lihulas pangabussi asendava panganõustaja teenuse pakkumise 1. septembrist.

«Teenust kasutati uskumatult vähe,» nentis Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask. Ta lisas, et augustis ei käinud Lihulas nõustaja juures mitte keegi, juunis käis üks ja juulis samuti üks inimene, kirjutas Lääne Elu.

Swedbanki panganõustaja teenust hakkas Swedbank pakkuma tänavu jaanuarist, kui võttis käigust ära pangabussi. Maikuuni võttis nõustaja Lihula kultuurimajas vastu kaks korda kuus, maist augustini korra kuus.

Panganõustajal on Lihulas tulnud väljastada paroolikaarte, ta on aidanud ülekannet teha ja vaadanud üle lepinguid.

Sularahatehinguid panganõustaja juures teha ei saanud. Swedbanki sularahaautomaat on Lihulas olemas.

Panganõustaja teenust pakub Swedbank endiselt Virtsus – kaks korda kuus korraga poolteist tundi. Mart Siilivask kinnitas, et sinna jääb nõustaja alles.

Pangabuss käis peale Lihula ja Hanila valla ka Kullamaal ja Noarootsis, kuhu pank pärast bussi käigust äravõtmist samuti pakkus panganõustaja teenust. Kullamaa ja Noarootsi vald seda aga ei soovinud.

«Praegu sellist plaani pole, et mõni koht veel kinni läheb, samas täielikult välistada seda ei saa, sest osades kohtades on äärmiselt väike külastatavus - üks inimene kuus,» ütles Siilivask. Taolist otsust ei tee pank siiski kunagi üksi, vaid istutakse kohaliku omavalitsusega maha ja arutatakse alati läbi, kas on mõistlik jätkata või mitte. «Ja loomulikult teeme alati ka pika etteteavituse,» lisas ta.

Tagasi üles