Järgmise aasta suveolümpial pakub spordisõpradele karastavat kesvamärjukest Hollandi õlletootja Heineken.
Heineken liitus Londoni olümpiamängude sponsoritega
Olümpiamängude ametliku õllepakkuja staatuse sai Heineken tänu sellele, et toetab spordiüritust miljonite naelsterlingutega, saades nii ametlikuks sponsoriks. Samuti saab Heineken õiguse kasutada olümpiasümboolikat oma turundustöös, kirjutab MarketingWeek.
Sponsorirolliga kaasneb Heinekenile õigus müüa OM võistluskohtade juures ka oma teiste alambrändide tooteid, nagu Amstel ja Strongbow.
London 2012 sponsorite struktuur on üsnagi mitmekesine. Erinevaid tasemeid on tervelt 14. Heineken ühines panustatava summa järgi arvestatult kolmanda nii-öelda tasemega, kus asub näiteks briti rõivamüüja Next, kel on olnud ka Tallinnas oma kaubamaja.
Heineken teatas ka oma peastaabi asukoha OMi ajal. «Heinekeni maja», kus saab võõrustada sportlasi, delegatsioone ja külalisi, asub Põhja-Londonis Alexandra palees (pildil fotoaknas).
Olgu üles loetud ka Heinekeni muud sponsorlused spordi alal: Meistrite liiga jalgpallis, Austraalia Open tennises, ragbiliiga Pranstusmaal ja Londoni Chelsea jalgpalliklubi.
Ja veel ka mõned tuntumad sponsorid London 2012-l: Adidas, BMW, BP (British Petroleum), British Airways, Cisco, UPS.