Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

SEB, Saku ja Rademar võistlevad parima ajalehereklaami tiitlile

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
SEBi reklaam
SEBi reklaam Foto: EALL

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) kokkukutsutud reklaamispetside žürii nimetas 2010. aasta parima lehereklaami nominentideks Saku Rocki, Rademari ja SEB Panga reklaamid. Võitja avalikustatakse 4. märtsil pidulikul tseremoonial.

Kolm parimat mullu ajalehes ilmunud reklaami on:

- Rademari reklaamide sari «Praktiline ka linnadžunglis», mis ilmus eelmise aasta teises kvartalis. Reklaamiagentuur on Tabasco.

- SEB Panga sponsorreklaam «SEB on Rahvusooper Estonia kuldsponsor». Idee ja teostus: Royal Service koostöös SEB-ga. Meediaagentuur on Mediapool Vizeum. Ilmus mullu neljandas kvartalis.

- Saku Rock´i reklaam üle kahe külje «Metalli ka!», mis ilmus eelmise aasta alguses. Reklaamiagentuur Der Tank, meediaagentuur Trendmark MediaCom.  

Žürii valis nominendid välja 13 reklaami seast. Aasta parima auhinna pälvinud reklaam avalikustatakse koos aasta ajakirjandusauhindadega 4. märtsil Tallinnas Õpetajate Majas toimuval pidulikul tseremoonial. 

Žüriisse kuulusid Postimehe reklaamidirektor Marika Jahilo, Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi õppejuht ja lektor Tiina Hiob, reklaamiagentuuri Tank juhataja Joel Volkov, meediaagentuuri OMD strateegiajuht Arno Pae, reklaamispetsialist Olav Osolin ja Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu.

 «Aasta parima reklaami» auhinna eesmärk on tunnustada loovagentuuri, klienti, meediaagentuuri või reklaami loojat (kui reklaam pole valminud loovagentuuris).

Auhinnale kandideerinud reklaam võis olla ilmunud nii põhilehes, lisas, kleebitud lehe külge jne.

Hindamise aluseks oli reklaami efektne disain, sõnum ja idee sobivus printi. Konkursil võisid osaleda ka välismaiste reklaamide adaptsioonid. Piiranguid reklaami suurusele ja erilahendustele ei olnud.

Võitnud reklaam trükitakse ära EALLi liikmeslehtedes. Võitja saab meene ja oma valikul tasuta aastase lehetellimuse. 

Tagasi üles