Samsung jätkab Baltikumis peagi Galaxy Note7 tavamüüki

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: TOBIAS SCHWARZ/AFP

Reedel värske nutitelefonisarja Galaxy Note7 müügi peatanud Samsungi sõnul on otsus ajutine ning telefonide tavamüük Baltikumis algab oktoobris, eeltellimustega laekunud telefonid vahetab Samsung välja.

«Seoses Galaxy Note7-ga tõstatunud küsimustega viisime läbi põhjaliku uuringu ning tuvastasime seadme akuga seotud probleemi,» ütles pressiteate vahendusel Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma.

Aasma märkis, et neljapäevase seisuga on Samsung teadlik Galaxy Note7 telefoniga seotud 35 juhtumist üle maailma ning koos varustajatega on firma läbi viimas põhjalikku uuringut, et tuvastada, kas turul on müügil teisigi võimalikke defektse akuga seadmeid. Nende 35 telefoni aku süttis.

«Baltikumis ei ole seni tuvastatud ühtegi säärast juhtumit. Lisaks pole Samsungile teadaolevalt ükski inimene tekkinud intsidendi tõttu viga saanud. Kuna tarbijate turvalisus on meie jaoks ülimalt oluline ning säärastesse juhtumitesse suhtume täie tõsidusega, on Samsung Galaxy Note7 müügi ajutiselt peatanud,» rääkis ta.

Ta rääkis, et Galaxy Note7 tavamüügi algus Baltikumis on edasi lükkunud oktoobrisse, täpse kuupäeva avaldab firma nii pea kui võimalik. Eeltellimuste kaudu juba kasutajateni jõudnud uued Galaxy Note7 telefonid vahetab Samsung järgnevate nädalate jooksul välja.

Eelmüügi kaudu on seadme ostnud näiteks mõned Telia kliendid. Telekomifirma kommunikatsioonijuht Raigo Neudorf ütles BNS-ile, et Telias oli Note7 16. augustist eelmüügis ning praeguseks on eelmüügist tellijad ka seadme kätte saanud.

Galaxy Note7 seadmeid müüs seni ka Elisa. «Läbi eelmüügi jõudsid seadmed mõne üksiku Elisa kliendini ning edasise seadmete väljastamise oleme peatanud,» rääkis Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski BNS-ile.

Samsung Eesti teatel on Note7 värsketel omanikel võimalik lasta oma telefoni kontrollida Samsungi ametlikes klienditeeninduspunktides. «Juba tarbijateni jõudnud seadmete arv Baltikumis on väga väike võrreldes kogu eeltellimuste käigus soetatud seadmete arvuga,» ütles elektroonikakontserni Eesti mobiilidivisjoni juht.

Aasma lisas, et tarne telefoni eeltellijatele, kes pole oma seadet veel kätte saanud, on esialgu edasi lükkunud. «Uuest tarneajast annab Samsung teada nii pea kui võimalik. Tarbijatel on võimalus jääda kas uut tarnet ootama või küsida raha tagasi,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles