Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Poekett astus alkoholi reklaamides ämbrisse (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Rimi kliendileht.
Rimi kliendileht. Foto: Lugejapilt

Rimi kliendilehes oli ebatavalisel kombel kõrvuti sattunud alkoholi- ning mänguasjareklaami, mis jäi silma ning pahandas väikelapse ema.

«Lehitsesin Rimi kampaaniapakkumiste lehte ja laps kõrval märkas stikeezite pilti. Kohe märkas ta ka reklaami kõrval olnud alkoholipudeleid ja ütles, et tahab lamba pildiga limonaadi. Seletasin talle, et see on alkohol, kuid kuskil ei olnud ühtegi sõna, et see on alkohol või et see ei ole laste jaoks,» kirjeldas toimetuse poole pöördunud Pille.

Pereemale jäi mõistmatuks, kuidas võib poekett paigutada kõrvuti lastele suunatud reklaami ning alkoholi kampaaniapakkumised. Lisaks puudus kliendilehes reklaamiseadusega kohustatud viide, et tegemist on alkoholiga, mis võib tervist kahjustada.

«Kas alkoholi juures ei peaks olema hoiatus või märge, et see ei ole lastele? Ma olen pettunud Rimis, et mu nelja-aastane laps küsib mult lamba pildiga limonaadi, mis on tegelikult alkohol,» oli Pille nördinud.

Rimi Eesti Food AS-i sisekommunikatsiooni spetsialist Monika Kaljusaar tõdes, et tõepoolest ilmus nende poolt selline kliendileht ning ettevõte vabandab juhtunu tõttu klientide ees. Plaanis on ka kliendilehe internetiversioonis teha vastav parandus.

«Vastutustundlik käitumine alkoholimüüki puudutavates küsimustes on meie ettevõtte jaoks olnud alati südameasi ja oleme ka seda meelt, et alkoholireklaam peaks olema teistest toodetest eraldatud. Täname klienti selle tähelepaneku eest ning kindlasti üritame taolisi vigu tulevikus vältida,» selgitas ta.

Tagasi üles