/nginx/o/2011/02/01/508189t1ha69a.jpg)
Eesti telekanalites jookseb pesupulbri Tide Sensitive reklaam, milles näidatakse, et pesuvahend ei tee isegi lilledele mingit kahju. Kanal2 saates «Võsareporter» tehtud katse tõestas aga vastupidist.
Eesti telekanalites jookseb pesupulbri Tide Sensitive reklaam, milles näidatakse, et pesuvahend ei tee isegi lilledele mingit kahju. Kanal2 saates «Võsareporter» tehtud katse tõestas aga vastupidist.
Lillekatse peaks reklaamis illustreerima ütlust «õrn minu lillekese vastu». Sellega osutab reklaam pesupulbri loodussõbralikkusele ja omadusele vähendada lastel nahaärritusi.
«Võsareporteris» tehtud katse näitas aga selgelt, et vees, kuhu on segatud pesupulbrit, ei jää lilled ellu. Kui reklaamis seisab lill pesupulbrivees üle öö, siis Kanal2 stuudios vajusid tulbid longu juba esimeste tundidega. Hommikuks olid lilled täiesti närbunud.
Saatejuht Peeter Võsa võttis katse kokku öeldes, et ilmselt kasutati Poolas tarbijatele valetava reklaami valmistamisel kunstlille, mis ei sure ei pesupulbrivees ega bensiinis.