Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Cannes`i välireklaame hindab Olivier Altmann

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Olivier Altmann
Olivier Altmann Foto: Cannes Lions

Prantslane Olivier Altmann juhib žüriid, mis hindab tema arvates töid reklaaminduse vanimas formaadis, mis ei väsi üllatamast.

Altmann on tippjuht  rahvusvahelises reklaamiagentuuris Publicis Worldwide. Ta tegeleb reklaamindusega ka ühiskondlikus korras, nimelt on ta valitud Prantsusmaa AD-de klubi presidendiks. Ta ütleb, et pärast 24 aastat reklaaminduses on ta alasse endiselt armunud.

Suvel Cannes`s eesootavat ülesannet valida välja parimad välireklaamid, ootab Altmann põnevusega, samuti võimalust töötada koos teiste žüriiliikmetega, keda ta nimetab pressiteate vahendusel tipploomeinimesteks.

«Kuigi välireklaam on ehk ajaloo vanim meedium, mõeldes tagasi kasvõi koopajoonistustele, jääb see üheks kõige võimsamaks viisiks massidega suhtlemisel ja see suhtlemise viis on tõesti avalik,» sõnas Altmann.

Ta lisas, et välireklaam võib olla meediumina rohkem interaktiivne ja innovaatiline. Näideteks tõi ta reklaamid The Zimbabwean «Trillion Dollar Billboard», The Becks Beer, samuti The Andes «Teletransporter».

Altmann on karjääri jooksul töötanud selliste ikooniliste brändidega nagu Mercedes, BMW, Nestlé, McDonald’s, Michelin, Club Med, Samsung, Wonderbra, Coca Cola, PMU, Orange ja Renault.

Tema auhinnakapist leiab teiste priiside seast ka kulla Cannes`st ja Eurobesti Grand Prix`i.

Tagasi üles