TS Laevade juht Kaido Padar ei soostu nimetama asenduslaevade rendiks eraldatud maksimumsummat, mis läheb käiku juhul, kui uued laevad tähtaegselt valmis ei saa. Järjest tõenäolisem on kõige mustema stsenaariumi realiseerumine, kus tähtaegselt ei jõua kohale ükski uus laev.
Tallinna Sadam räägib parvlaevade renti läbi nelja ettevõttega (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige lähemal on 1. oktoobri tähtajale Türgi tehases valmiv Leiger, kuid tõenäoliselt ei saa ka see laev tähtaegselt valmis, sest laeva vastuvõtmine venib, vahendab ERR.
Kuna uudiseid Leigeri vastuvõtmisest ikka veel pole ning see protsess võib aega võtta nädalaid kuni kuu, tuleb valmis olla nelja asenduslaeva rentimiseks, ent seda valmisolekut aga ikka veel pole - ühtegi rendilepingut sõlmitud ei ole.
«Läbirääkimised käivad nelja erineva ettevõttega, on nii kodumaiseid kui välismaiseid,» väitis Padar.