Selle aasta jaanuaris broneeris klient veebruarikuu lõpuks majutuse Otepääl asuvasse Bernhard SPA hotelli. Mõni päev pärast 329 euro suurust ettemaksu tegemist toimus aga hotellis põleng, mistõttu oli asutus broneeritud kuupäevadel suletud.
Põlenud hotelli juht lootis pead liiva alla peites pääseda kohustustest (3)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuna puhkajad ei saanud broneeritud kuupäevadel hotelli kasutada, siis soovisid nad oma ettemaksuraha tagasi saada. Hotell aga ei vastanud ei e-kirjadele ega ka kõnedele. Seepeale saatis klient majutajale tähitud kirja, mis jäi samuti vastuseta. Maikuus pöördus ta tarbijakaitse poole nõudega, et hotell maksaks tagasi ettemaksu.
Bernhard SPA juhtkond ei teinud ka välja tarbijakaitse katsetustest hotelliga ühendust võtta ning aru pärida. Tarbijakaitsekomisjon langetas otsuse, et Bernhard SPA peab tasuma kliendile tagasi ettemaksu 30 päeva jooksul.