Pokémon Go on kaotamas lahingut mobiilikasutajate nimel, sõnas investeerimisfirma Axiom Capital Management.
Pokémon Go on juba languses
Seega võivad nii Facebooki, Instagrami kui teiste sotsiaalmeediafirmade investorid ja juhid end üsna rahulikult tunda, vahendab Bloomberg.
«Investorid on muretsenud, et Pokémon Go mängu populaarsuse tõttu jäävad teised mobiilile põhendatud rakendused tähelepanuta,» kirjutas vanemanalüütik Victor Anthony.
Entusiasm nii Pokémon Go kui liitreaalsuse suhtes kergitas Nintendo aktsiaid kõvasti. Samuti kerkisid teiste Pokémoniga seotud ettevõtete aktsiad – näiteks pagarikoja oma, mis teeb Pokémoni leiba.
Ent erinevad andmed näitavad, et nii päevaste aktiivsete kasutajate, allalaadimiste ning mänguga veedetud minutite arv on languses.
Anthony ütleb, et kestev langustrend on häirekellaks mitte vaid Pokémon Go kasutajatele, vaid kogu liitreaalsuse kontseptsioonile.
«Google Trends näitab vähenevat huvi liitreaalsuse suhtes, sellal kui huvi virtuaalse reaalsuse vastu püsib kõrge,» leidis analüütik.