Seni Eesti ja mitmel pool mujal maailmas sõitjateveo vahendamisele keskendunud Taxify plaanib haaret laiendada ja asuda pakkuma kaubatarnete teenust.
Taxify haub plaani siseneda toidutarnete turule
Ettevõtte esindajad on esialgu kavatsuste osas napisõnalised. «Kaupade ja toidu vedu on kindlasti huvitav valdkond, aga praegu sellega fookust ei sega,» ütles Postimehele Taxify esindaja Henrik Raave.
Siiski tunnistas ta, et just Tallinn on koht, kus ettevõte plaanib proovida nn delivery-teenuste pilootprojekti. Taxify peamiseks eesmärgiks on tema sõnul siiski reisijatele parima teenuse pakkumine. «Ja meil on siin veel kõvasti kasvada,» märkis Raave.
Taxify sotsiaalmeediafoorumis oli ta aga märgatavalt konkreetsem: «Me oleme paljudes riikides taksondusest välja kasvamas. Rideshare'ingu osakaal kasvab mühinal. Peagi lisandub delivery. Ühesõnaga, taksod mängivad meie etenduses küll kandvat aga mitte enam põhirolli,» sõnas Raave üleskutses kaaluda ettevõtte brändi uuendamist.
Taxify on suurim eestimaine taksode ja sõidujagamise mobiilirakendus, mis töötab Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kuressaares, Viljandis ja Rakveres ning platvormi teenistuses on üle 2400 auto. Taxify on Eestist tänaseks kasvanud 13 riiki ja plaanib lähikuudel avada teenuse veel neljas riigis.