Olümpiamängude sponsorid jäävad reklaamides tagasihoidlikuks

Marge Aliaga
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Christian Taylor Rio olümpiamängude finaalis.
Christian Taylor Rio olümpiamängude finaalis. Foto: SCANPIX

Londoni 2012. aasta olümpiamängudel seadis McDonald's üles oma läbi aegade suurima restorani – ligi 3000 ruutmeetrine hoone pehmete toolidega, puidust põrandatega ning rõduga, millelt avanes vaade olümpiapargile.

Rio McDonald's on sellest vaid murdosa. Niinimetatud magustoidukiosk on ilma toolideta ning pakub vaid jäätist, vahendab Wall Street Journal.

Rio tänavatel ei sõida ringi ettevõtete logodega busse. Sponsorite reklaamid ja plakatid ei psita värvilises linnas silma.

Olümpiapargis ehivad laudu ja menüüsid pisikesed Coca-Cola logo, kuid leti taga on vaid üks-kaks inimest soojade limonaadipurkidega.

Olümpiamängude korraldajate sõnul jätavad sponsorid pileteid kasutamata või koguni tagastavad neid.

Rios on sponsorid seisnud silmitsi mitmete väljakutsetega – kehvas seisukorras majandus, muutused turundusstrateegiates ning fakt, et Rio olümpiamängud timuvad üle terve linna, mitte vaid olümpiastaadionil, nagu oli Londonis.

«See tundub väiksem, kuna on nõnda hajutatud,» sõnas mitmeid sponsoreid esindava Ketchum Sports&Entertainment'i asepresident Shawn McBride. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles