Londoni 2012. aasta olümpiamängudel seadis McDonald's üles oma läbi aegade suurima restorani – ligi 3000 ruutmeetrine hoone pehmete toolidega, puidust põrandatega ning rõduga, millelt avanes vaade olümpiapargile.
Olümpiamängude sponsorid jäävad reklaamides tagasihoidlikuks
Rio McDonald's on sellest vaid murdosa. Niinimetatud magustoidukiosk on ilma toolideta ning pakub vaid jäätist, vahendab Wall Street Journal.
Rio tänavatel ei sõida ringi ettevõtete logodega busse. Sponsorite reklaamid ja plakatid ei psita värvilises linnas silma.
Olümpiapargis ehivad laudu ja menüüsid pisikesed Coca-Cola logo, kuid leti taga on vaid üks-kaks inimest soojade limonaadipurkidega.
Olümpiamängude korraldajate sõnul jätavad sponsorid pileteid kasutamata või koguni tagastavad neid.
Rios on sponsorid seisnud silmitsi mitmete väljakutsetega – kehvas seisukorras majandus, muutused turundusstrateegiates ning fakt, et Rio olümpiamängud timuvad üle terve linna, mitte vaid olümpiastaadionil, nagu oli Londonis.
«See tundub väiksem, kuna on nõnda hajutatud,» sõnas mitmeid sponsoreid esindava Ketchum Sports&Entertainment'i asepresident Shawn McBride.