Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks ühiskaardilt raha maha läks, kuigi olin ostnud ka kuupileti?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eleen Laasner
Copy
Foto: Toomas Huik

«Läksin üks hommik bussi, teades, et kuupilet oli mul läbi saanud. Ostsin koheselt läbi telefoni uue. Naine teiselt poolt toru ütles, et pilet on aktiveeritud. Viipasin kaarti siis tuvasti juures ja kuna mul oli sinna ka raha laetud, läks pilet maha raha arvelt, mitte kuukaardi arvelt,» rääkis lugeja.

«Miks see nii juhtus ja kas siis on ettenähtud ka mingi ootamise aeg, et pilet toimima hakkaks?» tahtis Postimehele kirjutaja teada.

Vastab Ridango AS tegevjuht Erki Lipre:

Üks variant on, et kuupilet siiski puudus ja seepärast müüdi validaatorist ühekordne pilet. See tulenes sellest, et kehtiv kuupilet oli selleks hetkeks aegunud.

Erandjuhul, kui ostetakse kuupileti näiteks bussipeatuses ja mobiilitsi ning minnakse seejärel kohe bussi, võib esineda olukord kus müüakse validaatorist üksikpilet. See arvestatakse hiljem serveris ümber kuupiletiks, kui viimase ajatempel oli varasem kui üksikpilet ning ükiskpileti tehing lükatakse tagasi, see tähendab, et kaardilt raha maha ei võeta.

Kaarditehinguid ning pileteid saab soovi korral kontrollida ka ise siit.

Tagasi üles