Lõuna-Korea tehnoloogiagigant LG on otsustanud oma mobiiltelefonide müügi Eestis ja kogu Baltikumis lõpetada.
Hüvasti! Suurtootja LG mobiiltelefonid kaovad Eesti turult
«Osana strateegiast tugevdada oma võimekust Euroopa regioonis, lõpetab LG Electronics mobiiltelefonide müügi Baltikumis. Kõikidele LG mobiiliseadmetele, mis on ostetud kohalikelt volitatud edasimüüjatelt Eestist, Lätist ja Leedust on tagatud ostujärgne teenindus kuni toote kasutusaja lõpuni,» kommenteeris portaalile Geenius firma globaalse kommunikatsiooni juht Ken Hong.
Eeldatavasti on meie regioonist lahkumise põhjuseks kehvad müüginumbrid. Turu-uuringufirma GfK Retail and Technology andmetel oli LG nutitelefonide osakaal Baltikumi turul tänavu esimeses kvartalis 10,2%.
Eesti mobiilioperaatorite esindajate sõnul lõpetas LG oma telefonide tarned paari kuu eest..
Tele2 müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema ütles Postimehele, et ettevõte sai LG taandumisest Baltimaade ärist teada juba maikuus ning telefone oli võimalik tellida juuni lõpuni.
«On väga kahju, et selline väga tuntud ja usaldusväärne bränd Baltimaade mobiiltelefonide turult lahkub. LG telefonid on tuntud hea ekraani poolest – inimesed, kes hindavad telefoni puhul head pildi- ja videokvaliteeti, on sageli otsustanud LG tippmudelite G3 (üks esimesi 2K ekraaniga telefone), G4 ja G5 kasuks. Juhtmevaba laadimist pakkus LG G3 ühena esimestest,» sõnas Seema.
Müüdud telefonide arvult on LG telefonid Tele2-s aastatel 2013-2015 olnud stabiilselt kolmas enim müüdud bränd. «Müüsime sel perioodil ligi 13 000 LG telefoni aastas. LG-d edestasid vaid Samsung ja Nokia,» lisas ta.
2013. aastal kogusid populaarsust LG Optimus seeria telefonid ning oktoobris jõudis turule LG G2. 2014. aastal saabus lettidele G3 mudel ning 2015. aastal G4 seeria ja LG Nexus 5X, mida paljud tehno-ajakirjanikud on ülistanud. LG Nexus 5 on populaarne arendajate hulgas, sest uue Nexuse telefoniga tuleb alati välja kõige uuem Android operatsioonisüsteem, mille peal saab kiiresti hakata testima rakendusi ja mänge.
«LG-d meenutades meenub veel LG Prada mudel, mis oli omanäoline katsetus teha koostööd moetööstusega,» lisas Kristjan Seema.
«LG seadmete osakaal Elisa esinduste tükilises müügis on jäänud 2-4% piiresse. Viimastel kuudel on müüginumbrid kasvanud, näiteks mais ja juunis ulatus LG seadmete müügiosakaal tükilises müügis koguni 20%-ni,» kommenteeris Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski.