Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eesti idufirma lubab veebikampaaniate tööriistaga näidata hambaid Google'ile endale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Aivar Pau
Copy
Veebikampaania tööriist Frank
Veebikampaania tööriist Frank Foto: Kuvatõmmis

Eesti idufirma Frank lõi nutika veebikampaaniate tegemise tööriista ja loodab asuda konkureerima Facebooki ja Google’iga.

Ettevõtte teatel pakub Frank soodsat ja lihtsat lahendust ettevõtte veebis reklaamimiseks ilma meediaagentuuri või digiturunduse spetsialisti kaasamata. «Näeme, et täna tekitab paljudele ettevõtjatele probleeme veebis turundamise keerukus ning eriti raskeks muutub olukord siis, kui soovitakse ennast rahvusvaheliselt turundada,» ütles Franki kaasasutaja Harry Kanistik.

Frank põhineb AI-tehnoloogial (Artificial Intelligence ehk tehisintellekt), mis haldab  rohkelt  keerulisi digiturunduse operatsioone. Franki AI on läbi reklaamibörside ühenduses maailma kõigi suurimate meediakanalitega ning meedia ostmine ja optimeerimine käib reaalajas.

«Meie peamisteks konkurentideks on Google Adwords ja Facebook Ads, aga meie eelis on see, et Frank on ühenduses lisaks Google´i ja Facebooki börsidele veel 22 erineva reklaamibörsiga – nende seas on näiteks Microsoft, OpenX . Tänu sellele saame oma kasutajatele tagada suurema katvuse inimestest, kui ostes ühest kindlast platvormist ja parema hinna,» täpsustas Franki kaasasutaja Ivar Krustok.

Börsihinnad muutuvad pidevalt ning Frank ostab meediat reaalajas läbi börsisüsteemide, sooritades automaatselt ostu seal, kus see praegu kõige soodsam on.

Kampaania käivitamiseks kulub ettevõtte hinnangul kõigest paar minutit ning ülejäänu – ostmine, optimeerimine, raportid – on kõik kliendi jaoks automatiseeritud. Tavapärasest meediaostust on erinev ka see, et bännerite kuvamine toimub asukohapõhiselt ja lähtuvalt sihtgrupi huvidest – ehk Franki «aju» otsib parima hinna eest kindlast valdkonnast huvitatud inimesi ning kuvab neile kliendi reklaambännerit.

Digiturunduse suund

Tänaseks on Franki abiga kampaaniaid tehtud rohkem kui 15 riigis, nende hulgas Eestis, Soomes, Rootsis, aga ka Maltal, Kanadas ja Austraalias.

Jaanika Kivilo ettevõttest Idea Havas Media leidis, et sellised ühisplatvormid koguvad järjest populaarsust ning kindlasti on see suund, kuhu digiturundus tasapisi liigub.

«Sellised tööriistad on kasulikud nii agentuuridele kui klientidele, kes ise oma meediat planeerivad võimaldades reklaame väga täpselt õigele sihtrühmale suunata. Laiem võrgustik lisab ka rohkem touchpointe, mille kaudu tarbijaga ühenduses olla,» ütles Kivilo Postimehele.

Franki asutajad on pikaajalise kogemusega turunduse, meedia ja jaeäri vallas – Ivar Krustok, Harry Kanistik, Jan Plaan ning Karla Agan.

Tagasi üles