Telekomiettevõtetel üle maailma tuleb elus püsimiseks nuputada välja üha leidlikumaid uuendusi tavapäraste kõneteenuste pakkumise kõrval ning minna kaasa esmapilgul vaenlastena näivate suhtlemisteenuse pakkujatega, tõdes Euroopa ühe suurema telekomiettevõtte Telia Company president Johan Dennelind.
Tellijale
Johan Dennelind: eestlased on maailma nõudlikemad kliendid (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia tegutses veel hiljuti 18 riigis ning seetõttu jõudis Dennelind oma kolmeaastase juhistaaži jooksul Eestisse alles teist korda. «Seda on liiga vähe ja järgmise korrani kulub nüüd juba kindlasti vähem aega kui kolm aastat,» lubas Dennelind.
Võimaluse seda lubada annab asjaolu, et Telia taandub lähikuudel nn Euraasia ärist, täpsemalt koguni kaheksast riigist. Nii jääb impeeriumi ülejäänud liikmetele lihtsalt rohkem aega. Põhja- ja Baltimaades näeb ettevõte märgatavalt suuremaid võimalusi uue väärtuse loomiseks ja arenguks nii tarbijate kui ka ettevõtete teenindamisel.