/nginx/o/2011/01/28/506542t1hff19.jpg)
Sõnadega pole võimalik edasi anda seda õhinat, rõõmu ja uudishimu, mida tundsid Estonian Airi reisisaatjad uue, veel ametliku nimeta CRJ900 lennuki esimesel lennul Kanadast, Bombardier’ tehasest Tallinnasse.
Sõnadega pole võimalik edasi anda seda õhinat, rõõmu ja uudishimu, mida tundsid Estonian Airi reisisaatjad uue, veel ametliku nimeta CRJ900 lennuki esimesel lennul Kanadast, Bombardier’ tehasest Tallinnasse.
Pole võimalik sõnastada tunnet, mis valdas ettevõtte juhti, kes pärast paberihunnikutele allakirjutamist väsinult lennukiistmele prantsatas.
Viisteist aastat on möödas sellest ajast, mil Estonian Airi esimene Boeing 737-500 Tallinna lennuväljal maandus.Rohkem kui kaks aastat on aga mööda lennanud ajast, mil tärkas lootus saada esmaspäeval lõpuks ometi kohale jõudnud Bombardier. Kusjuures lennuki saamist või mittesaamist saatis rida kahtlusi.
Mida tähendab see kõik enamikule eestlastest? Ettevõtte võimalik kasumisse jõudmine jääb paljudele kaugeks teemaks. Piletihinnad tõenäoliselt eriti ei muutu. Jääbki vast üle vaid uhkustunne.