Tallink Grupp teenis 2016. majandusaasta teises kvartalis 245,2 miljoni eurose käibe juures 36 miljonit eurot kulumieelset ärikasumit, teatas ettevõte.
Tallink lõpetas teise kvartali 36 miljoni eurose ärikasumiga
Võrreldes mullusega, kasvas teenindatud reisijate arv 2,8 protsenti 2,4 miljoni inimeseni, veetud sõiduautode arv 3,8 ning kaubaveoühikute arv 7,3 protsenti.
Põhitegevuse käive kasvas teises kvartalis tänu suuremale pardamüügile, pardamüügi kasvu toetas 2,8 protsendi võrra kasvanud reisijate arv. Teises kvartalis suurenes ettevõtte restoranide ja poodide müügitulu 3,6 miljoni euro või 2,7 protsendi võrra võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Restoranide ja poodide müügitulu kasvu toetas peamiselt suurem reisijate arv.
Ettevõtte teise kvartali auditeerimata puhaskasum oli 9,8 miljonit eurot. Teise kvartali kasumlikkust mõjutasid tulude struktuuri muutusest tulenev käibe langus, väiksem kütusekulu kuid samas suuremad müügi- ja turunduskulud, kiirlaeva Superstar prahtimise kulu ja suuremad laevade opereerimise kulud.
Teise kvartali kogu müügitulu ja ärikasum olid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga madalamad seoses laevade Regina Baltica ja Silja Festival müügiga ning Silja Europa prahilepingu lõppemisega.