Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kohvihiid vandus klientide nõudmisele alla

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Starbucks'i kohv.
Starbucks'i kohv. Foto: SCANPIX/REUTERS

Starbucks andis lubaduse lisada alates septembrist kõigi oma kohvikute menüüdesse mandlipiim, mille puudumise üle on kliendid juba kaua kurtnud.

Kohvikuteketi kodulehel on see kõige nõutum toode/lisand, millele on soovi avaldanud üle 96 000 inimese, vahendab Business Insider. Kahtlemata rõõmustab uus lisand ka neid, kes ei eelista loomse päritoluga toitu ning väldivad lehmapiima.

Kohvikutesse tuleb loomse piima alternatiivile lisaks veel uus jook nimega «Mandlipiim» («Almondmilk»), mis on samuti saadaval alates septembrist.

«Lõime uue retsepti, milles lisame juba olemasolevale Frappuccinole mandlipiima, mis loob kohvile kreemja maitsva vahu,» teatas Starbucksi arendusosakonna juht Yoke Wong.

Joogil on õrn mandlimaitse ning see sisaldab kolm grammi suhkrut, võrreldes 12 grammi suhkruga, mis sisaldub tavalises piimas.

Tagasi üles