Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Läti valitsus kinnitas enamiku Rail Balticu marsruudi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: LETA / BNS
Copy
Illustratiivne vaade tulevasest Rail Balticu raudteest.
Illustratiivne vaade tulevasest Rail Balticu raudteest. Foto: www.railbaltic.info

Läti valitsus kinnitas teisipäeval Rail Balticu marsuudi, välja jäi üksnes Salacgriva rannikuäärne lõik, mille osas Läti soovib konsulteerida Euroopa Komisjoniga.

Valitsus kiitis heaks transpordiministeeriumi esitatud Rail Balticu marsruudi Läti territooriumil. Valitsus peaks edaspidi nimetama selle riikliku tähtsusega objektiks.

Valitsus tegi keskkonnakaitse ja regionaalarengu ministeeriumile ja transpordiministeeriumile ning Salacgriva omavalitsusele ülesandeks konsulteerida Euroopa Komisjoni keskkonna peadirektoraadiga, kuidas ehitada Rail Balticu C5 lõik Vitrupe orus, mis on Natura 2000 kaitseala.

Transpordiminister Uldis Augulis hoiatas, et Rail Balticu otsus ei tohi edasi lükkuda, sest muidu kaotaks Läti projekti uuringuteks mõeldud raha.

Rail Baltic läheb Lätis läbi Salacgriva, Limbaži, Seja, Incukalnsi, Ropazi, Garkalne, Stopini, Salaspilsi, Kekava, Baldone, Iecava, Olaine, Marupe, ja Bauska piirkonna ning Riia.

Tagasi üles