Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel
Saada vihje

Raudteeremont muudab nädalaks sõiduplaani

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Maiken Mägi
Copy
Elroni rong.
Elroni rong. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Raudteeremondiga kaasnevad muudatused 20.–28. augustil edelasuuna rongide sõiduplaanides. Tööpäeviti sõidavad rongid senise graafiku järgi, nädalavahetustel on osaliselt käigus asendusbussid Kohila-Rapla lõigul.

«Raudteeremondi edenemisega liigub reisijate osaline bussidega teenindamine Kiisa-Kohila lõigult taas Kohila-Rapla lõigule,» ütles Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuht Mai Vahtrik. 

Ta täpsustas, et sõiduplaani muudatus kehtib 20.–28. augustini. Tööpäeviti sõidavad rongid edasi senise graafiku järgi. Nädalavahetustel teenindab Elron reisijaid osaliselt asendusbussidega Kohila-Rapla lõigul ning vastavalt muutuvad ka väljumisajad.

Rapla linnas tehakse asendusbussidega kokku neli peatust. Tallinnasse saabumise ja Tallinnast väljumise ajad ning väljumisteed Balti Jaamas jäävad üldjuhul endiseks.

20. augustist lisab Elron graafikusse uue pühapäevase reisi nr 872 Kohila-Tallinn väljumisega kell 18:17 Kohilast.

Elron juhib tähelepanu, et 20. augustil, Eesti taasiseseisvumispäeval, Tapa-Tartu lõigul remonttöid ei tehta ja asendusbusse ei kasutata: kõik ida- ja kagusuuna rongid sõidavad pühapäevase graafiku alusel. 

Infot sõiduplaanide kohta saab Elroni kodulehelt (uued väljumisajad on leitavad ka sõiduplaani otsingust) või tasuta rongiinfo telefonilt 6160245. Nädalavahetustel Kohila-Rapla lõigul ronge asendavate busside peatused on märgistatud Elroni värvides tahvlitega.

Remondid Liiva-Rapla raudteelõigul

18. aprillil alustati kapitaalremonti Liiva-Rapla raudteelõigul. Remondi käigus vahetatakse välja või rekonstrueeritakse kogu raudtee pealisehitis (ballast, rööpad ja liiprid), samuti remonditakse ülesõidu- ja ülekäigukohad, sillad ning truubid, lammutatakse viadukt Valdeku raudteeülesõidust umbes 800 meetri kaugusel Kiisa suunal.

Saku, Aandu ja Lohu raudteeülesõidud saavad täiendava automaatse foorisignalisatsiooni. Tööde tulemusena tõuseb rekonstrueeritava 45-kilomeetrise lõigu võimalik sõidukiirus 120 kilomeetrini tunnis ning pikkrööbaste kasutuselevõtmine alandab müra ja vibratsiooni.

Reisijate huvidest lähtuvalt toimib tööpäeviti rongiliiklus täies ulatuses. Seetõttu teostab Edelaraudtee töid valdavalt öisel ajal. Rongiliiklus katkestatakse vaid nädalavahetusel, kui rongid asendatakse bussidega 30 tunniks laupäeva hommikust pühapäeva pealelõunani.

Tagasi üles