Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Valesti serveeritud roog pani restoranikliendi elu ohtu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Veiselihatartar.
Veiselihatartar. Foto: Marina Puškar

Restoranis valesti serveeritud roog vallandas mehel allergilise reaktsiooni, mille tagajärjel sattus ta mitmeks päevaks haiglasse.

Maikuus külastas Quebec’i elanik Simon-Pierre Canuel Le Tapageur’i restorani Kanadas ning tellis veiselihaga tartari, hoiatades teenindajat mitmel korral, et ta on allergiline mereandide vastu, vahendab Fox.

Kui mehele aga tellitud toit toodi ning ta seda sööma hakkas, tabas ta üsna ruttu, et tegu on siiski lõhetartariga. «Restorani hämaras valguses ei ole väga kerge kahel roal vahet teha, eriti veel, kui sellele on lisatud majoneesi,» märkis Canuel.

Kohe pärast eksimuse avastamist kelner küll vabandas, kuid see oli siiski niivõrd ohtlikult mõjunud, et klient sai anafülaktilise šoki. Ta viidi kiirelt haiglasse, kus ta viibis mitu päeva koomas.

Canuel väitis, et tellimuse võtnud kelner ei teinud märkmeid tema allergia kohta ega tõenäoliselt rääkinudki sellest kokkadele. «Ta pidevalt naeris ja rääkis teiste klientidega, lisaks ei võtnud restoran minuga õnnetuse järgselt ühendustki, et vabandada,» rääkis ta.

Juulis esitas mees politseile juhtunu kohta ametliku kaebuse, mille järel intervjueeriti tunnistajaid ning 22-aastane kelner vahistati pärast tema kodu läbiotsimist.

Nüüd jääb kohaliku politsei kriminaal- ja karistusõiguste osakonna juhile ülesandeks langetada otsus, kas juhtunu peaks lahterdama kuritegeliku hooletuse alla. Politsei pressiesindaja sõnul on tegu Kanadas seni ennenägematu juhtumiga.

Tagasi üles