Juunikuu parim reklaam on «Ebamaine»

PM Majandus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Juunikuu parim reklaam «Ebamaine»
Juunikuu parim reklaam «Ebamaine» Foto: Eesti kunstiakadeemia

Juunikuu parimaks trükireklaamiks valiti Eesti Kunstiakadeemia tiimitööna valminud reklaam, mis vormistati EKA moedisaini eksperimentaalvormi näituse «Ebamaine»  jaoks. 

EKA moedisaini tudeng Kertu Kivisik selgitab, et reklaami loomisel lähtuti asukohast ning näituse kontseptsioonist. Ideeks sai luua midagi müstilist, säilitades puhtus ja lihtsus. Põhirõhk otsustati panna fotodele. Nendele lisatud kujundusega sooviti vihjata näituse välimusele, kus iga tudeng ehitas oma eksponeeritava loomingu ümber struktuurse ja õhulise kesta.

Žürii esindaja Kerstin Raidma ütleb et reklaamis oli kohe tunda Eesti Kunstiakadeemiale omast ja sobilikku disainerikäekirja, samuti eristus ta hästi muust igapäevasest reklaamist, torgates silma puhta ja minimalistliku käsitlusega. Mood ja seda eksponeeriv reklaam peabki käima sammukese ajast ees, pakkuma ilu, uudsust ning ka pisukest šokki. 

Žürii märkis ära ka Saaremaa Lihatööstuse ja Kõrgema Sõjakooli reklaamid.

Eesti juhtivad ajalehed valivad iga kuu parimat trükireklaami. Konkursil osalevad kõik Äripäeva, Õhtulehe, Ekspress Meedia ja Postimees Grupi lehtedes ilmunud reklaamid ja erilahendused, mis eristuvad idee värskuse, kõrge kunstilise ja tehnilise teostuse ning konteksti sobivuse poolest.

Töid hindab reklaamiekspertidest koosnev žürii. Aasta parim selgitatakse kuude võitjate seast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles