Päevatoimetaja:
Sander Silm

Eesti Raudtee teeb uue Koidula-Petseri vedurite kontsessioonihanke

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Artikli foto
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti Raudtee plaanib korraldada uue Koidula-Petseri piirijaamade vahelise veduriteenuse kontsessioonihanke, eelmine hange kukkus läbi ning Eesti Raudtee lükkas kõik pakkumised tagasi, kirjutab BNS.

«Antud teenuse osas on alustatud uue hanke ettevalmistamisega. Täpseid tingimusi ei oska hetkel veel kommenteerida,» ütles Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Liina Hallik BNS-ile.

Juuni keskpaigas välja kuulutatud veduriteenuse kontsessioonihankele laekus kaks pakkumist. Eesti Raudtee küll kvalifitseeris need, ent lükkas mõlemad tagasi, kuna need ületasid eeldatavat maksumust. Pakkumise esitanud AS E.R.S. vaidlustas tulemuse küll riigihangete vaidlustuskomisjonis (VAKO), ent viimane otsustas vaidlustuse rahuldamata jätta.

Hanke korraldas Eesti Raudtee veduriteenuse kontsessiooni andmiseks kahele veoteenuse pakkujale, osutamaks Eesti-Vene piiril Koidula-Petseri piirijaamade vahel veduriteenust, mis on katkematu, õigeagne ja tõrgeteta.

«Koidula-Petseri piirijaamade vahel veduriteenuse osutamisel on olulise tähtsusega piiril veduriteenuse mis tahes tõrgeteta toimimine ning oluliseks eesmärgiks on maksimaalse läbilaskevõime tagamine,» märkis Eesti Raudtee toonases hanketeates.

Läbi kukkunud hanketeatest selgus ka, et kontsessionääril on õigus osutada veduriteenust Koidula-Petseri-Koidula piirijaamade vahel oma rongidele. Kolmandatelt isikutelt Koidula-Petseri piirijaamade vahel veduriteenuse osutamise eest võetava tasu suurus oleks määratud kindlaks hanke tulemusena.

Tagasi üles