Vastab Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kõiv:
Kuna meie pakiautomaadid on niivõrd tihedas kasutuses, siis paraku ei ole praegu võimalust hoiutähtaegu pikendada. Nii meie ettevõttena kui teised kasutajad on äärmiselt tänulikud, kui kliendid oma pakkidele kiiresti järgi tulevad ning pakilahtri vabastavad, et teised seda seejärel kohe kasutada saaksid.
Mõistame, et antud juhul on kliendil keeruline nädala jooksul transporti korraldada, kuid üldjuhul võetakse 80 protsenti pakkidest välja 1-2 päeva jooksul, seega nädalane hoiutähtaeg on üldjuhul piisav.
Loomulikult tegeleb Omniva ka sellega, et laiendame oma juba praegu Baltikumi suurimat pakiautomaatide võrgustikku pidevalt, et koormus pakiautomaatidele vahel jaotuks piirkondades ühtlasemalt. Seega tulevikus saavad kliendid kindlasti soovi korral oma paki hoiutähtaega pikendada.