Leigo Turism OÜ on lisatud tarbijakaitse komisjoni mittetäitnud ettevõtete hulka. Nimelt ei tagastanud ettevõte kliendile broneeringutasu, kuigi tarbijakaitse komisjoni otsus seda nõuab.
Leigo turismitalu ei ole siiani pruutpaarile raha tagasi maksnud
Noorpaar oli plaaninud oma pulmad pidada sel suvel Leigos. Eelmisel sügisel tutvusid nad hinnakirjaga ning pidasid läbirääkimisi ka Leigo turismitaluga. Maksnud ära broneeringutasu 218 eurot, ütles Leigo turismitalu, et broneeringutasu ei kuulu tagastamisele, küll aga arvestatakse see summa lõppsummast hiljem maha.
Broneeringutasu makstud, saatis aga Leigo turismitalu mõned päevad hiljem uue, suveperioodi hinnakirja, mis aga erines kodulehe hinnakirjast. Selle peale teatas noorpaar, et oli arvestanud kodulehel oleva hinnakirjaga ega saa endale mitmekordset hinnatõusu lubada. Leigo turismitalu lubas erandkorras broneeringutasu tagasi maksta ja broneeringu tühistada. Hiljem lisas ettevõte, et on nõus tasu tagasi maksma, kui samaks ajaks teeb broneeringu keegi teine isik. Osapoolte vahel tekkis vaidlus makstud 218 euro suhtes. Noorpaar esitas Leigo turismitalu vastu tarbijakaitsele nõude, tuginedes ettevõtja kodulehel avaldatud informatsioonile, mille kohaselt broneeringutasu ei kuulu tagastamisele vähemalt kahekuulise etteteatamise puhul, kuid kuna nende broneering tühistati rohkem kui kaks kuud varem, siis peaksid nad raha tagasi saama.
Tarbijakaitse komisjon otsustas, et Leigo turismitalu peab maksma noorpaarile raha tagasi. Otsusest on nüüdseks möödas kaks kuud ning Leigo turismitalu pole siiani noorpaarile raha tagasi maksnud. Tarbijakaitse lisas Leigo turismitalu tarbijakaitse otsuseid mittetäitnud ettevõtete nimekirja.