Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Euroopa saab suurema annuse Infinitit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Urho Meister
Copy
Artikli foto
Foto: Фото производителя

Mäetipp sõõris - logo, mille väljaspool asjatundjate ringi tunnevad ära vähesed. Peatselt peaks pilt paranema.

Nimelt on Nissan – nimi Infiniti taga – nõuks võtnud püüda kinni sellised sellised auväärsed eurooplased nagu BMW ja Audi. Ja seda nende oma koduõuel.

USAs ja Hiinas on pirakamad Infinitid nagu Q50 ja Q70 juba populaarsed, kirjutab Financial Times. Nendel turgudel läksid kaubaks lausa 90 protsenti mullu müüdud 215 000 Infinitist.

Nüüd ihub Nissan hammast Euroopale, kus koht esikümnes on visa tulema.

Samal ajal on siinsel luksautoturul sees hea hoog ning mullu tegid tugevat tõusu nii BMW, Audi kui Mercedes-Benz.

Ühtlasi ei ole Nissan ainus, kes sakslastelt «tordilõike» endale napsata tahaks. Jõuliselt jahivad turuosa ka Volvo, Jaguar ja Lexus.

Et seltskonnas silma paista, on Infiniti natuke nurgelisem. Ja astub reklaamides reeglina rahva ette ülimalt ebatavalises roosakaspruunis kuues.

Euroopa turu võtmeks peab osutuma Q30, mida hakati valmistama Suurbritannias – et «olla lähemal taiplikele Euroopa tarbijatele,» on Nissan sammu selgitanud.

Tagasi üles