Vastab Tpileti turundusassistent Berit Einsalu:
«Vastuseks lugeja küsimusele selgitame, et bussijaama iseteeninduskassad on siiski interneti kaudu Tpileti veebimüügi süsteemiga seotud ning võimalik hinnaerinevus ei olnud tingitud mitte erinevatest müügikanalitest, vaid pileti ostmise ajast. Bussipiletite hinnad kehtestavad bussivedajad, kes on oma hinnakujunduses rakendamas aina enam lennundussektoriga sarnanevat hinnastamist. See tähendab, et piletihinnad ei ole fikseeritud kogu müügiperioodiks, vaid sõltuvad eelkõige vabade kohtade arvust ja reisi väljumiseni jäänud ajast. Sisuliselt tähendab see, et Tpilet.ee veebilehel näidatud hind kehtib samal hetkel pileti ostmise korral.
Dünaamilist hinnamudelit ja/või piiratud arvu soodushinnaga piletite müümist rakendab tänaseks enamik Eesti suuremaid bussifirmasid (sealhulgas juuli lõpus tegevuse lõpetanud SuperBus). Soodsama hinna saamiseks tasub bussireisi planeerides pilet varakult soetada, sest viimasel hetkel ostetud pilet võib olla kallim. Samuti saab interneti eelmüügist aegsasti pileti ostes olla kindel, et valitud reisile on vabu kohti, mida bussijaamas või bussis garanteerida ei saa. Bussijaamas on olemas nii piletiautomaadid, infokassad kui ka avalik traadita interneti leviala pileti soetamiseks. Tallinna Bussijaamas on praegu neli piletiautomaati, millest on lisaks pileti ostmisele võimalik ka printida välja internetist eelnevalt ostetud pileteid.»