Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient kahtlustas Rimi töötajat rassismis (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Anna-Maria Uulma
Copy
Rimi.
Rimi. Foto: Julius Kalinskas

Pärnus Ülejõe mini-Rimi külastanud kliendile jäi mulje, et poemüüjad käituvad klientide suhtes rassistlikult.

Müüja olevat teinud kommentaari tumedanahalise perekonna suhtes turvatöötajale, sest arvas, et tegemist võib olla varastega ja palus neid ka jälitada. Pealtnägija kommentaari peale, et nii ei tohiks nahavärvi alusel inimeste üle kohut mõista, oli müüja vastanud vaid, et neil käibki kaupluses igasuguseid inimesi.

Rimi kommunikatsioonijuhi Katrin Batsi sõnul ei olnud tegu rassismist tingitud käitumisega.

«Esimest päeva ametis olnud töötaja jättis kassa hetkeks valveta, et minna otsima sel hetkel kassas olnud kliendile (kes juhtusid olema mustanahalised) küsitud sigaretipakki,» seletas Bats.

Samal ajal olevat Batsi sõnul uut töötajat juhendanud teenindaja pööranud algaja tähelepanu sellele, et kassat ei tohiks üksinda jätta, sest leidub pahatahtlike, kes võivad olukorda ära kasutada, kuid sellel polnud mingit pistmist kassas olnud klientidega.

Bats vabandab, kui mõnele kliendile võis käitumine tunduda rassismina, kuid nendib, et see ei olnud kindlasti nii mõeldud.

Tagasi üles