«Inimesed eelistavad üha rohkem ajada oma rahaasju elektrooniliselt, see kehtib ka sularaha kohta,» kommenteeris Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask. Ta lisas, et kui kliendil on võimalik oma sularahatehinguid kiirelt ja mugavalt pangaautomaadis teha, siis seda varianti klient ka eelistab.
SEB panga kommunikatsiooni projektijuhi Maarja Gavronski sõnul on viimaste aastate jooksul eestlaste tarbijakäitumine märgatavalt muutunud. «Sularaha asemel eelistatakse järjest enam kaardiga maksmist ja igapäevapanganduse tehingud on liikunud kontorist eri kaugkanalitesse: pangaautomaati, interneti- või mobiilipanka. Seetõttu on valdaval osal klientidest vaja pangakontorit külastada vaid korra aasta või kahe jooksul, et koos spetsialistiga üle vaadata oma lepingud ja nende vastavus vajadustele. Nii on kontoritest saanud nõustamiskeskused,» sõnas ta. Ühtlasi lisas Gavronski, et sularahatehingud on kliendile automaadis kiiremad ja mugavamad, kuna klient ei pea lähtuma kontori lahtiolekuaegadest.