Kevadel maha kantud Eesti brändi, mille hollandlane Peter Kentie Eestile kinkida tahtis, kavatseb EAS ilmselt siiski kasutada.
EAS plaanib hollandlase brändi siiski kasutada
«Peteri idee elemente plaanime ilmselt kasutada. See teema on Eesti Disainimeeskonna briifi sisse kirjutatud ning pakub võimalusi brändi aktiveerimiseks,» kinnitas EASi kommunikatsioonijuht Priit Pruul. Ta märkis, et selle kasutamisega seotud õigused peavad olema korrektselt vormistatud.
Ta sõnas, et Kentiega on EASil väga hea kontakt, temaga on korduvalt koos istunud ja suhelnud nii Eesti Disainimeeskonna liikmed kui ka paljud teised Eesti turundamisega tegelevad inimesed.
EASi turundusjuht Piret Reinson suhtleb Kentiega regulaarselt. «Isegi Eesti Disainimeeskonna kokku kutsumine on mõneti saanud eeskuju sellest, kuidas niisugust protsessi viidi läbi Eindhoveni visuaalse brändi loomisel,» tunnistas Pruul.
Mai lõpus pakkus Eindhoveni turundusjuht Kentie Eestile brändilahendust, mille kohta EASi juht Hanno Tomberg leidis, et see ei sobi Eestisse, kuna on kasutatav ainult inglisekeelse maailma jaoks.