Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ekspress Grupp kahekordistas kasumit

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Hans H. Luik.
Hans H. Luik. Foto: Teet Malsroos / Õhtuleht

Meedia- ja meelelahutuskontserni Ekspress Grupp teise kvartali käive kasvas aastases võrdluses 3 protsenti 16,5 miljoni euroni ja puhaskasum 175 protsenti 1,3 miljoni euroni, vahendab BNS.

Võttes arvesse ainult kontserni põhitegevuse ning jättes välja Titanicu näituse korraldamisega teenitud tulu, oli käibe kasv 6 protsenti. Prognoosidega võrreldes osutus tegelik tulemus siiski 2 protsendi võrra madalamaks ja seda eelkõige trükiteenuste segmendis, mida jätkuvalt mõjutab Venemaale kehtestatud sanktsioonidest tingitud tugev hinnakonkurents Skandinaavias, teatas Ekspress Grupp börsile.

Kontserni kulumieelne kasum (EBITDA) kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga teises kvartalis 57 protsenti 2,3 miljoni euroni. Kui elimineerida Titanicu näitusega seotud kahjum summas 1,1 miljonit eurot, jäi ettevõte põhitegevuse kasum alla eelmisele aastale 11 protsenti ja oma prognoosidele 12 protsenti.

Meedia segment kasvatas võrreldes eelmise aastaga käivet teises kvartalis 11,2 miljoni euroni ehk 7 protsenti. Tulu digitaalsetest ja online kanalitest on sellest 15 protsenti. EBITDA ulatus 1,4 miljoni euroni, mis võrreldes eelmise aasta sama ajaga kahanes 12 protsenti ehk umbes 200 000 eurot.

Ekspress Meedia reklaamimüük kasvas veebis 16 protsenti ja trükis 3 protsenti. Viimane on ettevõtte hinnangul märkimisväärne eelkõige võttes arvesse prindituru üldist negatiivset trendi. Selle taga on Ekspress Grupi teatel innovatiivsed lähenemised reklaamile ja tegevustele reklaamimüügiosakonnas.

Tagasi üles