Tänu sellele, et kuulus saatejuht on aastate jooksul pööranud tähelepanu oma atraktiivsele välimusele, valides pilkupüüdvaid rõivaid, on naisterõivaste suured numbrid saanud osaks rõivaäri peavoolust.
Oprah Winfrey vallandas suuremõõduliste naisteriiete buumi
Ka kuumad aluspesubrändid, nagu Spanx, Wacoal, Sassybax, on tänu «Oprah efektile» laiendanud oma mudelite valikut suuremate numbrite suunas, kirjutab Women’s Wear Daily.
Põhjuseks peetakse Oprah telesaates 2005. aastal alanud rubriiki, kus naised mõõtsid oma rinnaümbermõõtu, et valida sobiva numbriga rinnahoidja. See oli märguandeks pesutootjatele, et nõudlus suuremate numbrite järgi on turul olemas.
Oprah ütles viis aastat tagasi, et kandis aastaid rinnahoidjat suurusega «C» (tähistusega «täidlane»), arvates, et suurem suurus «D» (tähistusega «suurepoolne») on ainult stripparite jaoks.
Viie aastaga on USAs müüdavate naisterõivaste keskmine suurus kasvanud varasemalt «12»-lt «14»ni.
Väljaanne märgib suurte rõivanumbrite menu juures ära ka meelelahutustegelasi nagu Jennifer Lopez, Queen Latifah, Fergie, Beyoncé ja Mo’Nique (vaata viimase pilti tema kodulehelt siit), kes on kommunikeerinud oma käitumisega, et volüümikas figuur on šikk ja ihaldusväärne.