/nginx/o/2016/06/30/5558639t1h1601.jpg)
Mitme autoettevõtja sõnul liigub Eesti teedel liiga palju ohtlikke autosid, mis on pärast avariid korda tehtud nurgatagustes töökodades, kus pole õiget tehnikat ega oskusi. Osal autodel pole nende omanike teadmata isegi turvapatju.
Mitme autoettevõtja sõnul liigub Eesti teedel liiga palju ohtlikke autosid, mis on pärast avariid korda tehtud nurgatagustes töökodades, kus pole õiget tehnikat ega oskusi. Osal autodel pole nende omanike teadmata isegi turvapatju.
«Ütlesin inimesele, et kas sa ka tead, et kui sul juhtub liikluses autoga avarii, siis su kõrvalistujal turvapatja pole olemaski ja turvarihmad üldse ei tööta,» meenutab A.K. Autoteeninduse juhatuse esimees Aivo Kossal vahejuhtumit töökojas, vahendab Äripäev.
Hiljuti sattus Kossali töökotta veel üks auto, kus oli samuti turvavarustuse puudumine elektroonikaga ära petetud. Ka selles juhtumis polnud inimene teadlik, et oli ostnud katkise turvavarustusega auto.
Loe pikemalt Äripäevast.