Starship Technologies'i poolt ehitatavad pakirobotid sõidavad juba tänavatel. See sunnib riiki mõtlema uut tüüpi seadusandlusele, mis sunniks arvestama ka sääraste pakiveorobotitega.
Eestlaste idufirma võib viia seadusemuudatuseni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maanteeameti liiklusohutuse osakonna juhataja sõnas ameti ajakirjale TeeLeht, et enamiku idufirmade saatuseks on läbikukkumine. Kuid Starship Technologies on teinud väga tõsiseltvõetavat tööd. «Kui Starshipiga ei juhtu nii nagu enamiku start-up'idega ja kui nende robotite kasutus läheb massiliseks, on see kindlasti liiklusohutuse seisukohalt proovikivi,» usub ta.
Praegusel prooviperioodil liiguvad robotid tänavaid mööda koos saatjatega, ent mitte tehnoloogia tõttu. Inimene aitab selgitada olukorda, kui keegi pakirobotit nähes peaks segadusse sattuma, sõnas ettevõtte ärijuht Allan Martinson.
Ernits tõi välja mitu küsimust seoses pakirobitite seadusandlusegal. Kui suured nad on? Kuhu neid lubada? Kuidas nad käituvad?