Nädalavahetusel Tallinki laevaga Stockholmis käinud seltskond ei pääsenud linnaekskursioonile, kuna pileteid oli ülearu müüdud ning inimesed ei mahtunud bussi.
Stockholmi ekskursioonile pileti ostnud reisijad jäid pika ninaga
Pere ja sõpradega kruiisile sõitnud Ene (täisnimi toimetusele teada) rääkis Postimees.ee´le, et nad ostsid pühapäeva hommikul laevast kolmele täiskasvanule ja kahele lapsele piletid Stockholmi linnaekskursioonile, kuid bussi jõudes selgus, et vabu kohti oli vaid kaks.
Giid pakkus neile naise sõnul varianti mahutada end viiekesi kahele istmele, kuid arvestades, et üks reisijaist oli viimaseid kuid lapseootel, otsustasid nad sellest võimalusest loobuda. Ka ei ahvatlenud neid mõte seista ekskursiooni vältel kaks tundi bussis püsti ja seega läks pettunud seltskond laeva tagasi.
Raha said nad küll tagasi ning kompensatsiooniks pakuti seltskonnale ka tasuta dringikuponge, kuid paraku läks paar tundi linnaaega raisku ning inimesed olid sunnitud päevaplaanid ümber tegema ja omapäi võõrasse linna ekslema minema.
ASi Tallink Grupp kommunikatsioonijuht Luulea Lääne selgitas, et seoses süsteemiveaga müüdi nädalavahetusel Stockholmi eestikeelsele linnaekskursioonile tõepoolest liiga palju kohti ning mõnel reisijal jäi seetõttu ekskursioonile minemata.
«Meie laevapersonal vabandas reisijate ees juhtunu pärast ning loomulikult tagastati ka ekskursioonide eest makstud raha,» märkis Lääne.
Tema sõnul on linnaekskursioonide populaarsus sõltuvalt hooajast kõikuv ning busside arv sõltub eelmüügist, mitte laevast, müüdud piletite arvust. «Vastavalt vajadusele tellitakse busse juurde, kuid kuna seekord ilmnes ülemüük nõnda hilja, polnud kahjuks enam võimalik täiendavat bussi tellida,» selgitas Lääne.
Tavapäraselt on tema sõnul käigus üks eesti- ja üks venekeelne ekskursioonibuss, suurema nõudluse korral ka rohkem.
«Teeme edaspidi kõik endast oleneva, et selliseid juhtumeid vältida. Edastan veelkord ettevõtte nimel vabandused reisijatele,» märkis Lääne.