E24 jätkab head tava tuua esile meisterlikult teostatud reklaamid koos asjatundjate kommentaaridega.
Novembri parima veebireklaami tegi Danske Capital
Mulluse novembri reklaamimagasinist valis Postimehe veebireklaamide žürii parimaks Danske Capitali flash-reklaami, kus on näha liikuvaid tange, küsimärki ja sinist ning punast juhet. Kui tangid napsavad läbi punase juhtme, ilmub ekraanile kiri: «Danske Capital otsib oma meeskonda andekat ja motiveeritud riskijuhti» (vaata kaadreid reklaamist fotoaknas).
Järgnevalt žürii liikme Olav Osolini kommentaar.
«Töökuukuulutused on igavad. Hakatuseks tiba firma enda kiidujuttu, siis kiretud read kandideerimise tingimuste kohta ja lõppu logo. Mõnikord lisatakse ka fotostokist «pehmeid väärtusi» kandva töötaja naeratav nägu.
Danske Capitali töökuulutus on õnneks teisest ooperist. Nutikas viide krimifilmidest tuttavale riskisituatsioonile köidab tähelepanu ja sobib riskijuhi tööd hästi iseloomustama. Teksti on minimaalselt ja vajalik lisainfo on kliki kaugusel.
Lisapunkt tellijale, kes pole hakanud kartma, mida küll võidakse Sampo Pangast arvama hakata, kui nende riskijuhid MacGyveri moodi katse-eksituse meetodil otsustavad. Postimehe žürii hinnang kinnitab, et arvatakse väga hästi.»