Päevatoimetaja:
Sander Silm

Infopõuda Balti jaamas põhjendatakse varuosade puudumisega (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Algajal rongisõitjal kulub Balti jaamas õige rongi leidmiseks üksjagu aega.
Algajal rongisõitjal kulub Balti jaamas õige rongi leidmiseks üksjagu aega. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Elron otsustas hakata kuvama veduritel infot, sest Balti jaama infotablood ei tööta korralikult. Jaama haldava firma kinnitusel on segaduse põhjuseks vajalike varuosade puudus.

«Infosüsteemi näol tegemist on pikki aastaid edukalt oma ülesannet täitnud tehnilise lahendusega, ent aeg on teinud oma töö ning tänaseks on infotahvlitel hakanud esinema tehnilisi tõrkeid,» rääkis Go Networki projektijuhi Siim Valdmets. Ta lisas, et kuna tablood tarninud ettevõtet enam ei eksisteeri ja varuosi pole võimalik hankida, ongi olukord selline, kus vaadata tuleb uute lahenduste poole.

«Raudtee eeskirjade järgi on kohustus pakkuda infosüsteemi veoteenuse operaatorile ehk Elronile infrastruktuuri ettevõttel ehk Eesti Raudteel, kes kuulutab peagi välja hanke uute infoekraanide hankimiseks ning muutusi näeb reisija mitte ainult Balti jaamas, vaid ka väikestes jaamades,» rääkis Valdmets. Selle hanke uuendatakse tabloosid igal pool korraga, sh Balti jaamas.

«Seega käib praegu tõsine töö, et välja töötada uus ja töökindel lahendus, mis sisaldab endas nii ekraanide, helisüsteemi, programmeerimise jm töid ning loodetavasti muutub inimestele reisiinfo kuvamine jaamades õige pea palju mugavamaks,» rääkis Balti jaama haldaja.

Tagasi üles