Elron otsustas hakata kuvama veduritel infot, sest Balti jaama infotablood ei tööta korralikult. Jaama haldava firma kinnitusel on segaduse põhjuseks vajalike varuosade puudus.
Infopõuda Balti jaamas põhjendatakse varuosade puudumisega (1)
«Infosüsteemi näol tegemist on pikki aastaid edukalt oma ülesannet täitnud tehnilise lahendusega, ent aeg on teinud oma töö ning tänaseks on infotahvlitel hakanud esinema tehnilisi tõrkeid,» rääkis Go Networki projektijuhi Siim Valdmets. Ta lisas, et kuna tablood tarninud ettevõtet enam ei eksisteeri ja varuosi pole võimalik hankida, ongi olukord selline, kus vaadata tuleb uute lahenduste poole.
«Raudtee eeskirjade järgi on kohustus pakkuda infosüsteemi veoteenuse operaatorile ehk Elronile infrastruktuuri ettevõttel ehk Eesti Raudteel, kes kuulutab peagi välja hanke uute infoekraanide hankimiseks ning muutusi näeb reisija mitte ainult Balti jaamas, vaid ka väikestes jaamades,» rääkis Valdmets. Selle hanke uuendatakse tabloosid igal pool korraga, sh Balti jaamas.
«Seega käib praegu tõsine töö, et välja töötada uus ja töökindel lahendus, mis sisaldab endas nii ekraanide, helisüsteemi, programmeerimise jm töid ning loodetavasti muutub inimestele reisiinfo kuvamine jaamades õige pea palju mugavamaks,» rääkis Balti jaama haldaja.