«Mitu päeva ei vasta Elisa kliendikeskuses kõnedele. Kas Elisa kõneoperaator lõpetab eraklientide teenindamise?» soovib lugeja teada.
Lugeja küsib: kas Elisa kõneoperaator tavalistele inimestele ei vasta? (3)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Elisa suhtekorralduse spetsialist Marit Liik.
Meie eesmärk on ikka kliente võimalikult hästi aidata ja kiirelt teenindada. Kui ühel kellaajal juhtub kõnekeskusesse helistama korraga väga palju kliente, siis on erandkorras kuu lõikes ka mõni klient, kes peab pikemalt ootama.
Muidugi püüame selliseid olukordasid ikkagi vältida ja tegemist ei ole siin kohe kindlasti klienditeeninduse lõpetamisega, vaid sellega, et konkreetsele ajahetkele tekib paaril korral kuus eriti suur koormus.