/nginx/o/2016/07/14/5621539t1h387e.jpg)
«Mitu päeva ei vasta Elisa kliendikeskuses kõnedele. Kas Elisa kõneoperaator lõpetab eraklientide teenindamise?» soovib lugeja teada.
«Mitu päeva ei vasta Elisa kliendikeskuses kõnedele. Kas Elisa kõneoperaator lõpetab eraklientide teenindamise?» soovib lugeja teada.
Vastab Elisa suhtekorralduse spetsialist Marit Liik.
Meie eesmärk on ikka kliente võimalikult hästi aidata ja kiirelt teenindada. Kui ühel kellaajal juhtub kõnekeskusesse helistama korraga väga palju kliente, siis on erandkorras kuu lõikes ka mõni klient, kes peab pikemalt ootama.
Muidugi püüame selliseid olukordasid ikkagi vältida ja tegemist ei ole siin kohe kindlasti klienditeeninduse lõpetamisega, vaid sellega, et konkreetsele ajahetkele tekib paaril korral kuus eriti suur koormus.