Moebränd Zara on otsustanud hakata panustama taaskasutusse, pakkudes klientidele võimalust kantuid rõivaid ümbertöödelda.
Moebränd Zara hakkab panustama taaskasutusse
Zara omanik Inditex SA on otsustanud järgmise nelja aasta jooksul välja töötada uue strateegia, mida sellel nädalal ka mitmed ülemused kinnitasid. «Nimelt, sel aastal on mõjutanud meie uut strateegiat keskkonnamõju kava 2016-2020,» ütles Inditex president Pablo Isla oma kirjas investoritele.
«Üks kõige olulisem osa projektist on see, et algatada soovimatute toodete taaskasutamine ja ümbertöötlemine ning ühtlasi alustada läbi selle koostööd erinevate organisatsioonidega,» täpsustas Isla. Pärast edukat pilootprojekti paigaldatakse asjade kogumiskastid viies erinevas riigis 37 kauplusesse. Täpsemalt Hispaaniasse, Suurbritanniasse, Hollandisse, Taani ja Rootsi.
Sarnaselt teistele kaubamärkidele nagu näiteks H&M, on Zara eesmärk sulgeda nii-öelda tsükkel, ehk mõelda juba riiete tootmisel selle peale, et need ei jõuaks prügilasse. Seetõttu pöörab Zara tähelepanu ringmajandusele, mille eesmärk on mittebioloogiliste ressursside materjalide taaskasutusel, et seeläbi vähendada meie ökoloogilist jalajälge.