/nginx/o/2016/07/12/5611079t1h4ebb.jpg)
Ärajäetud praamireisid Kuivastu-Virtsu liinil on tekitanud klientides küsimusi kompenatsioonide kohta, mida on võimalus saada laevareiside hilinemise või ärajätmise puhul.
Ärajäetud praamireisid Kuivastu-Virtsu liinil on tekitanud klientides küsimusi kompenatsioonide kohta, mida on võimalus saada laevareiside hilinemise või ärajätmise puhul.
Viimasel ajal korduvalt hilinenud ja olematu saartevaheline praamiliiklus on tekitanud lugejates küsimusi kompensatsiooni kohta, mida on võimalus saada reisijal, kelle broneeritud reis on hilinenud.
Väinamere Liinide teenindusjuhi Anu Hiiuväina sõnul on Kuivastu-Virtsu liinil sõidugraafik, kus reisid toimuvad ühest sadamast vähemalt kaks korda igas tunnis.
«Juhul kui üks laev ei sõida, on tühistatud vaid osa väljumisi, nii eelnev kui ka järgnev reis toimub 40 minuti ulatuses alates tühistatud reisist,» sõnas Hiiuväin.
Väinamere Liinid saadavad reisijatele alati asjakohase ja kiire info selle kohta, kui reis peaks ära jääma. E-pileti ostnutele saadetakse alati personaalne SMS ja pakutakse uut eelisjärjekorras sõiduaega eelnevale või järgnevale reisile sama piletiga. Hiiuväina sõnul aga hüvitised nende reisidega ei kohaldu, sest iga järgnev reis väljub alati vähem kui 60 minuti pärast.
Tarbijakaitseameti kommunikatsioonieksperti Pille Kalda sõnul on kehtestatud laevareisija õigused olukordades, mil reis hilineb pikemalt või tühistatakse.
«Reisijatel tuleks aga arvestada sellega, et vedaja vastutab hilinemise ja reisi ärajäämise eest vaid juhul, kui reisija on ostnud pileti kindlale väljumisele,» sõnas Kalda.
Tarbijakaitse toob välja ka laevareisija õigused reisi hilinemise või tühistamise korral: