Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kliendil tekkisid Telia nutiTV paketiga tõsised komplikatsioonid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kerli Kivistu
Copy
Foto: Teet Malsroos / SL Õhtuleht

Lugejal Henrikul on Telia nutiTV pakett ja seega ei saa ta soovitud ajal lepingut lõpetada, kuna siis oleks pidanud paarsada eurot maksma.

«Minu mure algas sellest, et võtsin Telia nutiTV paketi liitumisega kaheks aastaks, millega sain siis vajalikud seadmed kaasa,» sõnas Henrik. Kuid mõne kuu pärast mees kolis ja see pakett jäi talle alles. «Mul oli liitumine, seega ei saanud lepingut lõpetada, kuna siis oleks pidanud paarsada eurot maksma ja nii ma lihtsalt peatasingi lepingut lihtsalt kuue kuu kaupa,» rääkis mees.

Hiljuti hakkas Telia ka peatatud lepingu pealt raha küsima ja siis viis Henrik paketi üle teisele aadressile, kus seda veel ei olnud, et saaks selle siis uuesti lahti teha. «Kusagil juuni keskpaigas läksingi Rakvere Telia esindusse ja leppisin kokku, et 17. juuni tuleb tehnik seda ümber paigutama. 16. juunil saadeti veel kinnitav SMS, et 17. juuni hommikul tuleb tehnik,» märkis Henrik.

Kuna mees ise ei saanud sellel ajal seal olla, saatis ta 17. juuni hommikul sinna oma ema. «Veidi hiljem helistati tagasi ja öeldi, et mul juba on seal pakett ja kahte Telia paketti ühele aadressile panna ei saa. Lisati, et ilmselt tehnik ei lähe sinna, aga ta veel uurib asja ja helistab tagasi,» kirjeldas mees tekkinud olukorda.

18. juuni helistas Henrik tagasi, kuid siis suunati tema kõne mitmesse eri kohta. Talle öeldi, et tal on juba Telia nutiTV, mida ta kasutab. «Tänu sellele sain ise välja uurida, et sellel inimesel on aadress 1A, minul 1. Helistasin uuesti tagasi, suunati jälle edasi, seletasin ära neile, et nii oli ja siis lubati esmaspäeval (20. juunil) kõik korda ajada, lepingutel aadressid muuta ja uuesti minuga tehniku aeg kokku leppida,» sõnas Henrik.

Peale jaanipäeva vabandati ja öeldi, et ei tea miks asi seisma on jäänud, et pakett peaks aktiveeritud olema juba. «Lubati järgmise päeva hommikul kell 10 kohe helistada, kuid jäingi ootama. Saatsin neile kirja 30.06, selgitasin samamoodi seda kõike ja küsisin, et kes kompenseerib mulle need kõned (kõneminut on neile 30 senti minut, rääkisin üle 10 minuti), lisaks sellele reedese päeva kui mu ema kohale sinna sõitis ja tulutult ootas, kuigi oleks pidanud tööl olema ja loomulikult ka üleüldiselt selle jamamise,» rääkis mees.

Lisaks sellele peab ta maksma peatatud lepingumakse, kuigi see ei olene temast, sest firma ei pane kliendile seda uuele aadressile sisse. «Ilmselt tuleb ikkagi see lepingutrahv külma südamega ära maksta ja Teliale tuult tiibadesse soovida,» ütles nördinud Henrik.

Telia kommunikatsioonijuht Raigo Neudorf palub kõigepealt kliendi käest vabandust, et ta oma murele koheselt lahendust ei saanud ning et temaga kontakti võtmine viibis - inimliku eksimuse tõttu jäi kliendi poolt esitatud kontakteerumise taotlus peale aadressi täpsustumist ootele.

«Kui klient peatab ajutiselt oma lepingu, siis tõepoolest kehtib talle järgneva 90 päeva jooksul kuutasu soodustus. See tähendab, et kolme kuu jooksul ei pea ta teenuse eest tavapärast kuutasu maksma,» selgitas Neudorf. Kuutasu soodustust ei rakendata teenuse korduval tellimisel ehk kui viimasest lepingu ajutisest peatamisest on möödas vähem kui 360 päeva.

«Mis aga puudutab lepingu ajutise peatamise toimingut ennast, siis siin kehtib kaks tasumäära: kui klient peatab lepingu ise Telia Iseteeninduses, on see toiming tasuta,» lausus Neudorf. Ta lisas, et teenindaja vahendusel lepingu peatamine maksab Telia kehtiva hinnakirja järgi 1.99 eurot.

Tagasi üles